F A dzisiaj - Fuzja Smaków

A dzisiaj


A dzisiaj znalazłam w swoim indeksie trzy zero na szynach jak stąd do Honolulu i jest to najpiękniejsze trzy zero jakie widziałam
może sobie ono nawet mieć kółeczka, robić ciuch ciuch i wypuszczać parę za każdym razem gdy otwieram indeks
ponieważ dzięki temu właśnie trzy przecinek zero i temu JEDNEMU procentowi który mnie uratował, ocaliłam 600 zł od zniknięcia w czeluściach uniwersyteckiego budżetu




P.S Nie wierzcie w to, że na studiach są takie dłuuuuuuuuuuuugie wakacje.
Ja dopiero dziś poczułam, że one FAKTYCZNIE się zaczęły!

CONVERSATION

20 comments:

  1. Gratuluję! :-)) Moja przyjaciółka przedwczoraj się dowiedziała, że zdała poprawkę i też stwierdziła, że dopiero ma wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe gratulacje! Boshhh, jak dobrze, że mam to już za sobą!
    ps. przedostanie okienko/ zdjęcie (???) jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muahahha, gdybym nie chciała szybko opuścić murów swego instytutu bojąc się, że wykładowca jeszcze się z tej trójki rozmyśli, to dokonałabym oficjalnego wyjścia właśnie w takim stylu :D Dziękuję!

      Usuń
  3. Gratulacje:)! Też swego czasu udało mi się uzyskać zadziwiającą ocenę - trzy zero na trzech szynach:D!. Szkoda, że w Usosie tego nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle, bo nieparzyście, mam nadzieję że się nie wykoleiło :D Poprosiłabym o czwarty dla symetrii!

      Usuń
  4. Moje gratulacje :-)
    Wiedziałam, że dasz radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję za wiarę w moje możliwości :)

      Usuń
  5. I kto by pomyslal, ze 3,0 w indeksie moze tak czlowiekowi umilic poranek :) Gratulujemy i zyczymy swietnych inwestycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do środy nie miałam pojęcia że może taka ocena uczynić świat lepszym :D Dzięki!

      Usuń
  6. haha, z tym ciuch ciuch to popłynęłaś ;) gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale te kłęby pary wydobywające się z indeksu *_* Prawie jak ekspres do Hogwartu :D

      Usuń
  7. Turlam się ze śmiechu, oglądając Twoje dowody dzikiej radości :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze że też wpadam je pooglądać :D

      Usuń
  8. Gratuluję i rozumiem radość, bo chociaż ja zdałam wszystko w 1 terminie to moje współlokatorki zafundowały mi dzikie okrzyki, rzucanie się na szyję i inne [wiesz o czym mówię, prawda?] kiedy zdały swoje poprawki :)
    ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń